ارلینگ هالند رویای بازی در لالیگا را در سر دارد

ارلینگ هالند رویای بازی در لالیگا را در سر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- خبرگزاری‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که ارلینگ هالند هدف بلندمدت بارسلونا و رئال مادرید است و این دو غول اسپانیایی در نظر دارند تا در فصل‌های آینده برای جذب این ستاره نروژی اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2022 که ارلینگ هالند بروسیا دورتموند را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد و ترجیح داد شاگرد پپ گواردیولا شود، فرصت این را داشت تا به رئال مادرید یا بارسلونا بپیوندد. هر دو باشگاه علاقه زیادی به خرید این ستاره نروژی داشتند، اما در نهایت هالند به جمع آبی‌های منچستر پیوست.

اما ظاهرا با وجود انتقال هالند به منچسترسیتی، هنوز بارسلونا و رئال مادرید از علاقه خود به این بازیکن دست نکشیدند. گفته می‌شود در تابستان 2025، بندی در قرارداد هالند فعال می‌شود که تیم‌های غیرانگلیسی می‌توانند با پرداخت 175 میلیون یورو، او را به خدمت بگیرند.

حتی گفته شده است که ایجنت ارلینگ هالند روابط خیلی خوبی با مدیران بارسلونا دارد و اخیرا با دکو، مدیر ورزشی باشگاه کاتالونیایی جلسه‌ای برگزار کرده است. از طرفی، برخی خبرگزاری‌ها از علاقه رئال مادرید به این بازیکن خبر دادند.

گفته شده است که ارلینگ هالند می‌خواهد در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید خوش بدرخشد و خودش را به مدیران این باشگاه اثبات کند.

به گزارش نشریه اسپانیایی اسپورت، ارلینگ هالند می‌خواهد در لالیگا بازی کند و پدرش در حال حفظ تماس با بارسلونا و رئال مادرید برای بررسی انتقال احتمالی در آینده است.
 
اکثر رسانه‌های اسپانیا از جمله موندو دپورتیوو و آ اس، این روزها اخباری مبنی بر علاقه متقابل هالند و لیگ اسپانیا منتشر کرده‌اند و هالند را هدف بلند مدت بارسلونا و رئال‌مادرید می‌دانند.

1428