سرمربی شیاطین سرخ به شایعات اهمیت نمی‌دهد

سرمربی شیاطین سرخ به شایعات اهمیت نمی‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل، خبر هایی پیرامون نیمکت تیم منچستریونایتد بوجود آماده و از گزینه‌های سرمربیگری در این تیم نام برده می‌شود. اریک تن‌ هاگ سرمربی منچستریونایتد اذعان دارد که به این شایعات اهمیتی نمی‌دهد.

به گزارش فوتبالی، چند روز اخیر برخی از خبرگزاری‌های انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری در منچستریونایتد معرفی کرده بودند. اریک تن‌ هاگ سرمربی منچستریونایتد ادعا می‌کند که به این داستان ها علاقه‌ای ندارد و برای او اهمیتی ندارند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که منچستریونایتد هنوز تصمیم قطعی در مورد آینده تن‌ هاگ نگرفته است و در حال برنامه ریزی برای فصل آینده با او، از جمله خریدهای احتمالی و برنامه های تور تابستانی است.

اما نکته جالب توجه این است که مالکان جدید منچستریونایتد (اینئوس)، گرت ساوت گیت که رابطه خوبی با سر دیو بریلزفورد و همچنین با دن اشورث مدیر ورزشی احتمالی آینده تیم دارد را تحسین می‌کنند.

تن‌ هاگ با توجه یه این شایعات می‌گوید که به گمانه زنی در مورد آینده شغلی‌اش عادت دارد و مدعی است که این بخشی از کار در یک باشگاه بزرگ است.

او در کنفرانس خبری پیش از دیدار شنبه شب مقابل برنتفورد در این مورد صحبت کرد و گفت: "می‌دانید وقتی در منچستریونایتد کار می‌کنید، همیشه شایعات در اطراف باشگاه، سرمربی و بازیکنان وجود دارد و این بخشی از کار ما است و این موضوعات برای من اهمیتی ندارند."

۱۴۲۸