موزه افتخارات باشگاه سپاهان گسترش پیدا خواهد کرد

موزه افتخارات باشگاه سپاهان گسترش پیدا خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشگاه نقش‌جهان گفت: فاز جدید موزه سپاهان در ضلع شمالی ورزشگاه ایجاد و به موزه صنعتی و ورزشی تبدیل می‌شود و همزمان هویت و افتخارات باشگاه سپاهان و تجهیزات و زیرساخت‌های شرکت فولاد مبارکه به نمایش گذاشته شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سیدمحمد قریشی مدیر ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: موزه افتخارات باشگاه سپاهان در راستای فعالیت‌های فرهنگی و مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه ایجاد شد تا تاریخچه و هویت باشگاه سپاهان را متمرکز کرده و به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: این موزه با همت شرکت فولاد مبارکه و مدیریت باشگاه سپاهان ایجاد شد تا افتخارات، جام‌ها و یادگاران این باشگاه را در معرض نمایش قرار دهد که اکثر این موارد از صفاییه به ورزشگاه نقش‌جهان منتقل شد و به صورت همزمان زیرساخت‌ها آماده شد تا با فعالیت و نوع‌آوری روابط عمومی باشگاه سپاهان، فاز نخست موزه افتتاح شود.

قریشی تصریح کرد: البته فاز جدید موزه در ضلع شمالی ورزشگاه ایجاد خواد شد، اقدامات و طراحی اولیه انجام شده و محل رختکن‌های قدیمی ورزشگاه به موزه صنعتی و ورزشی تبدیل می‌شود و همزمان هویت و افتخارات باشگاه سپاهان و تجهیزات و زیرساخت‌های شرکت فولاد مبارکه به نمایش گذاشته شود.

مدیر ورزشگاه نقش‌جهان خاطرنشان کرد: اتفاق بزرگ و منحصر به‌فردی خواهد بود و نقش مهم پشتوانه‌ای صنعت در ورزش به خوبی به نمایش خواهد آمد؛ امیدواریم یادگاری به جای بگذاریم که نشان دهد مردم اصفهان برای ورزش و صنعت چه کارهایی انجام دادند.

وی در پایان یادآور شد: در نوروز ۱۴۰۳ بازدید نوروزی از موزه افتخارات باشگاه سپاهان در روزهای ۲ الی ۱۰ فروردین ماه انجام شد که بیش از ۵ هزار بازدید کننده از شهرهای مختلف کشور داشتیم.

2636