نیوکاسل به دنبال استخدام اسطوره ‌آث‌میلان به عنوان مدیر ورزشی

نیوکاسل به دنبال استخدام اسطوره ‌آث‌میلان به عنوان مدیر ورزشی

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو مالدینی اسطوره باشگاه آث‌میلان و مدیر فنی سابق این تیم برای نقش مدیر ورزشی در باشگاه نیوکاسل یونایتد در نظر گرفته شده است. باشگاه نیوکاسل یونایتد با مدیر فعلی خود دن اشورث که در پایان فصل قرار است به منچستریونایتد برود، خداحافظی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه نیوکاسل یونایتد که متعلق به صندوق سرمایه گذاری مستقل عربستان سعودی است برای استخدام مدیر ورزشی به پائولو مالدینی چشم دوخته است. مالدینی که تابستان گذشته از سمت خود به عنوان مدیر فنی آث‌میلان کنار گذاشته شد، حالا به یک گزینه مناسب برای نیوکاسل تبدیل شده است.

با این حال، او تنها نامزد مورد بررسی نیوکاسل نیست. هوگو ویانا، مدیر ورزشی فعلی اسپورتینگ لیسبون و بازیکن سابق نیوکاسل نیز در بین گزینه‌ها حضور دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد پل میچل، که سابقه کار با ساوتهمپتون را دارد و اکنون نیز در تاتنهام مشغول به کار هست، هدف اصلی نیوکاسل باشد، گزینه‌های دیگر لیست نیوکاسل روی پدرو از بنفیکا و تیاگو پینتو مدیر ورزشی سابق رم هستند.

باید دید اسطوره فوتبال ایتالیا که تابستان گذشته از سمت مدیر فنی باشگاه آث‌میلان کنار رفته بود و همچنان بدون تیم است قصدی برای بازگشت به فوتبال دارد یا خیر.

۱۴۲۸