کنایه سنگین تراکتور به سپاهان پس از حکم AFC

کنایه سنگین تراکتور به سپاهان پس از حکم AFC

پایگاه خبری فوتبالی - جنگ مجازی تراکتور و سپاهان هر روز رنگ جدی‌تری می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان که به عنوان بازی معوقه از هفته شانزدهم روز پانزدهم فروردین برگزار خواهد شد، باتوجه به حساسیت‌های جدولی و احتمال بالای استقبال پرشور تماشاگران مسابقه‌ای دیدنی خواهد بود که چندین روز به بازی مانده، با جنجال‌های مجازی و مصاحبه‌های مدیران دو تیم همراه بوده است.

استارت این اتفاقات را صحبت‌های رضا فتاحی، سرپرست تیم سپاهان زد و فتاحی با اشاره به اتفاقات بازی فصل گذشته و استفاده از لیزر و دیر رسیدن تیم‌ها باتوجه به استقبال بالای تماشاگران مدعی شد که باید مدیریت بهتری انجام شود و مدیر طلایی‌پوشان حتی در صحبت‌هایی جالب از نگرانی این باشگاه بابت استفاده از حجم عظیم مواد دودزا سخن گفت و عنوان داشت تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری بازی نباشد، به درون زمین نخواهند رفت!

این صحبت‌های مدیر تیم فوتبال سپاهان واکنش‌های بسیاری در فضای هواداری تراکتور داشت و تی‌تی‌ها با انتشار تصاویری از استفاده هواداران سپاهان از مواد دودزا به این موضوع واکنش تندی داشتند. حتی کریم جمالی مدیر رسانه تراکتور با انتشار یک استوری با تصاویری از لیزر انداختن هواداران سپاهان و دیالوگ وایرال شده احمد مجدزاده با مضمون «جدی می‌فرمایید!؟» واکنش جالبی به این قضیه داشت.

اما این پایان کار نبود و جریمه باشگاه سپاهان توسط کمیته انضباطی AFC بهترین بهانه برای پاسخ دوباره مدیران تراکتور به رضا فتاحی بود چرا که تیم اصفهانی باتوجه به پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه آسیایی خود به جریمه ده هزار دلاری محکوم شده است.

سعید مظفری‌زاده سرپرست تراکتور با انتشار یک استوری تند و تیز به میزبانی تراکتور از الشارجه امارات در بازی پلی‌آف آسیایی این فصل با حضور گسترده تماشاگران اشاره کرده و عنوان داشت این میزبانی نه تنها جریمه و توبیخ برای تی‌تی‌ها در پی نداشته که آن‌ها مورد تشویق و تقدیر هم قرار گرفته‌اند و باشگاه تراکتور حاضر است بر حسب وظیفه ملی، به باشگاه‌هایی که عنوان نماینده کشور را دارند و هر بار با توبیخ و جریمه نه تنها به وجهه ملی آسیب می‌زنند، بلکه هزاران هزار ارز مملکت را از جیب بیت‌المال روانه خزانه AFC می‌کنند، درس مدیریت و میزبانی بدهد!

همچنین رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی تراکتور که با انتشار استوری در بازی رفت دو تیم هم خبرساز شده بود، با منتشر کردن خبر جریمه سپاهان توسط حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا، هشتگ بیت‌المال را استفاده کرده تا واکنشی کنایه‌آلود به اتفاقات افتاده داشته باشد. کرمانشاهی همچنین طی یک استوری تند دیگر اظهار داشته که بعضی‌ها فکر می‌کنند که در لیگ محلات بازی می‌کنند که حرف بیرون کشیدن از زمین را پیش می‌کشند.

1997