پیروزی مهم خانگی الاتحاد مقابل الفیحا

پیروزی مهم خانگی الاتحاد مقابل الفیحا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۲۵ رقابت های لیگ عربستان با یک پیروزی مهم خانگی برای الاتحاد برابر الفیحا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتحاد تیم چهارم جدول رقابت های لیگ عربستان در هفته ۲۴ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود در شهر جده به مصاف  تیم الفیحا رفت و یک شکست را به این تیم تحمیل کرد. در نیمه اول در دقیقه ۲۰ کریم بنزما یک ضربه پنالتی را برای تیم خود از دست داد و تنها ۵ دقیقه بعد تیم مهمان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط عبدالحمید سبیری بازیکن مراکشی الفیحا به گل تبدیل شد. اما این پایان کار در نیمه اول نبود زیرا الاتحاد دو بار در دقایق ۳۰ و ۴۵ توسط عبدالرزاق حمدالله و احمد الغامدی به گل رسید که پاس گل دوم را کریم بنزما ارسال کرد و در نهایت نیمه اول با حساب ۲-۱ به سود الاتحاد به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم الاتحاد برای زدن گل بیشتر تلاش کرد و اما این اتفاق تا دقیقه ۹۴ رخ نداد تا اینکه در این دقیقه از بازی مروان الشفاهی روی پاس گل عبدالرزاق حمدالله گل سوم را به ثمر رساند. در پایان این بازی و در یک دیدار مهم الاتحاد با نتیجه ۳-۱ پیروزی مهمی را در مقابل الفیحا کسب کرد.

با برد الاتحاد این تیم با ۴۶ امتیاز کماکان تیم چهارم جدول لیگ عربستان باقی ماند و الفیحا هم با ۳۲ امتیاز تیم رده ۸ جدول لیگ عربستان لقب گرفت.

۱۰۰۹