منچستریونایتد پروسه جذب مدافع اورتون را دنبال می‌کند

منچستریونایتد پروسه جذب مدافع اورتون را دنبال می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به شکل جدی وضعیت جذب مدافع ملی پوش انگلیسی اورتون را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچستریونایتد در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ به دنبال جذب جراد برانتوایت مدافع بلند قامت و بااستعداد اورتون است، اما منچسترسیتی و نیوکاسل نیز به عنوان مدعیان جذب او با شیاطین سرخ رقابت می کنند.  باشگاه اورتون در تابستان جاری حدود ۸۷ میلیون یورو برای فروش جراد برانتوایت درخواست خواهد کرد، اگرچه این ایده وجود دارد که پیشنهاد  اولیه ۷۵ میلیون یورویی شامل پاداش برای اورتون مناسب خواهد بود. در حال حاضر گفته شده رئال مادرید نیز به او علاقه مند است.

از سوی دیگر لیورپول نیز از تابستان گذشته به دنبال جذب این مدافع جوان بود. گزینه های لیورپول در خط دفاعی بازیکنانی مانند آنتونیو سیلوا از بنفیکا، گونکالو ایناسیو از اسپورتینگ و جرد برانتوایت از اورتون هستند که سابقه حضور به صورت قرضی در آیندهوون را نیز در کارنامه دارد. همگی این بازیکنان قیمتی بالاتر از ۷۰ میلیون یورو دارند و خرید گران قیمتی هستند.

این بازیکن در دیدارهای اخیر تیم ملی انگلیس توسط گرت ساوتگیت به اردوی سه شیرها دعوت شده‌ و احتمالا در یورو ۲۰۲۴ نیز یکی از بازیکنان لیست تیم ملی انگلیس خواهد بود.

۱۰۰۹