توصیه اسطوره اسپانیایی به وینیسیوس

توصیه اسطوره اسپانیایی به وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - دنی پارخو اسطوره اسپانیایی ویارئال به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید توصیه کرد که کمتر به توهین ها گوش کند و بیشتر روی فوتبال تمرکز کند.

به گزارش فوتبالی، در فصل جاری، وینیسیوس بارها قربانی توهین های نژادپرستی قرار گرفته و در جریان بازی های ملی به همراه برزیل نیز مورد حمله هواداران نژادپرست قرار گرفت و وقتی از سوال راجع به وضعیتش سوال پرسیده شد، شروع به گریه کردن کرد. البته وینگر تکنیکی رئال مادرید در داخل زمین حواشی زیادی به وجود آورده. او در دیدار مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا با ویلی اوربان به صورت فیزیکی درگیر شد و در جریان دیدار دوستانه برزیل با اسپانیا، با آلوارو موراتا و آیمریک لاپورت درگیر شد. 

حالا دنی پارخو به مارکا گفت: "فکر می کنم وینیسیوس یک بازیکن فوق العاده است و توانایی های زیادی دارد. من هیچ وقت در وضعیت او قرار نداشتم، چون او مهم ترین بازیکن بزرگ ترین باشگاه دنیاست و توجه همه به او جلب شده است. در کل فکر می کنم ما بازیکنان باید بیشتر روی بازی کردن تمرکز کنیم. در هر بازی، جنگ و درگیری وجود دارد. وقتی شما برای رئال مادرید بازی می کنید، اتمسفر فوق العاده ای در استادیوم ایجاد می شود. وینیسیوس باید رفتارش را تغییر دهد."

4416