ستاره سابق رم در لیست خرید اتلتیکو مادرید

ستاره سابق رم در لیست خرید اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی باشگاه گالاتسرای ترکیه در لیست خرید اتلتیکو مادرید برای نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید در این فصل عملکرد چندان خوبی در لالیگا نداشته است. شاگردان دیگو سیمئونه پس از یک آغاز مقتدرانه و امیدوارکننده در لالیگا، به مرور زمان دچار افت شدند. آن‌ها در آخرین بازی خود پیش از تعطیلات فیفادی، با 3 گل مقابل بارسلونا مغلوب شدند تا به رتبه پنجم سقوط کنند.

هرچند که عملکرد روخی بلانکو در این فصل لیگ قهرمانان اروپا قابل تحسین است. آن‌ها پس از صدرنشینی در گروه خود، موفق شدند با عبور از سد اینتر، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان و صدرنشین فعلی سری آ، توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند و بایستی در این مرحله با بروسیا دورتموند روبه‌رو شوند.

با این حال اما، بعید است که بتوانند نتیجه چندان ویژه‌ای در لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورند. آن‌ها ضعف‌های زیادی در ترکیب فعلی خود دارند و مدیران این باشگاه تصمیم دارند تا در تابستان پیش رو چند بازیکن کلیدی را به ترکیب خود اضافه کنند.

یکی از اهداف اصلی آن‌ها تقویت خط حمله خواهد بود. جایی که احتمالا یک یا چند بازیکن از اتلتیکو جدا می‌شوند و مدیران به دنبال گزینه‌های جانشین می‌روند.

نیکولو زانیولو، مهاجم ایتالیایی گالاتسرای که سابقه بازی در آ اس رم را در کارنامه دارد، یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه اسپانیایی است. به گزارش رسانه بین اسپورت، اتلتیکو مذاکرات را برای خرید نیکولو زانیولو آغاز کرده و حاضر است برایش تا 18 میلیون یورو هزینه کند.

1428