آب سرد آلونسو بر امیدهای هواداران لیورپول و بایرن مونیخ

آب سرد آلونسو بر امیدهای هواداران لیورپول و بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی – ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، با متعهد کردن خود به ماندن در این تیم برای یک فصل دیگر، به شایعات حول انتقالش به بایرن مونیخ یا لیورپول در این تابستان پایان داد.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی اسپانیایی تیم بایرلورکوزن را برای کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا هدایت می‌کند و در ماه‌های اخیر، به شدت به تیم‌های بایرن مونیخ و لیورپول لینک شده است. این مرد 42 ساله که سابقه بازی با پیراهن هر دو این تیم‌ها را دارد، موفق شده تا تیمش را بدون شکست تا به اینجای فصل برساند تا بایرن مونیخ با 10 امتیاز کم‌تر، از رسیدن به این تیم عاجز بماند. لیورپول نیز که در پایان فصل باید با نبود یورگن کلوپ کنار بیاید نیز، به دنبال بازگرداندن ستاره سال‌های دور خود به آنفیلد است.

آلونسو اما در مصاحبه امروز خود با خبرنگاران آب سردی را بر سر امیدهای طرفداران بایرن مونیخ و لیورپول ریخت و گفت:" اینجا جای مناسبی برای من است. من در بایر خواهم ماند." 

با توجه به صحبت‌های ملی پوش سابق اسپانیایی، باید دید که فشار رسانه‌ها و این دو تیم برای کشاندن او به یک تیم بزرگتر و همچنین جذابیت هدایت یک تیم بزرگ می‌تواند نظر او را عوض کند یا او می‌خواهد در فصل آینده نیز با تیم فعلی خود به شگفتی سازی ادامه بدهد.

2102