شمسایی: سه لژیونر مصدوم داریم/ حضور آن‌ها در بازی‌های آسیایی مشخص نیست

شمسایی: سه لژیونر مصدوم داریم/ حضور آن‌ها در بازی‌های آسیایی مشخص نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور دچار مصدومیت هستند و مشخص نیست که بتوانند در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی بعد از شکست مقابل تیم مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام اظهار داشت: زمانی که در یک تورنمنت جهت آماده سازی  حضور دارید فارغ از هر نتیجه ای به دنبال بهترین بازیکنان در پست‌های مختلف هستید. برای کادر فنی هم فرقی ندارد کدام بازیکن انتخاب می شود در این تورنمنت ما فقط به دنبال بهترین برای بازی‌های آسیایی هستیم.

وی گفت: در بازی با مراکش دقایقی عالی بودیم و دقایقی فشار روی دروازه ما بود که این موضوع یک امر طبیعی در فوتسال است. ما با برنامه وارد مسابقات شدیم و به خاطر بازی‌های آسیایی در حال حاضر دوران بدنسازی را طی می کنیم و سعی ما انتخاب برترین نفرات برای بازی‌های آسیایی است.

سرمربی تیم ملی گفت: تیم ایران فقط با یک جلسه تمرین در ویتنام وارد بازیهای این تورنمنت شد و هدف کادرفنی هم مشخص است. آن‌ها به دنبال بهترین بازیکنان در پست‌های مختلف هستند. این تورنمنت به ما کمک می کند که بازیکنان را بهتر بشناسیم.

وی ادامه داد: متاسفانه اتفاقات دست ما نیست؛ ما ۳ بازیکن مصدوم لژیونر داریم که حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور هستند. آقاپور در دقایق پایانی به جمع ملی پوشان اضافه شد و با مصدومیت به ویتنام آمد و روز گذشته هم دقایقی برای ما بازی کرد؛ اما بعد از گل به دلیل مصدومیت زمین بازی ترک کرد. نمی‌دانیم وضع مصدومیت اولادقباد و طیبی در چه حدی است و مشخص نیست که آنها بتوانند در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند یا خیر؟

شمسایی همچنین در مورد اتفاقات بازی با مراکش گفت: اتفاق خاصی نیفتاده، یک بازیکن کارت قرمز گرفت و عده ای هم هجوم آوردند به سمتش و این یک امر طبیعی در ورزش است. خیلی‌ها دارند موضوع را بزرگ نمایی می کنند.

وی در مورد بازی با نیوزیلند گفت: بازیکنان در حال ریکاوری هستند و خود را آماده بازی فردا با این تیم می کنند. همانطور ‌که گفتم به دلیل وضعیت نامشخص مصدومیت ۳ لژیونر تیم ملی هنوز وضعیت آنها مشخص نشده و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

7474