واکنش تند هافبک سابق یوونتوس و اینتر به حواشی دو ستاره برزیلی

واکنش تند هافبک سابق یوونتوس و اینتر به حواشی دو ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- فیلیپه ملو، ستاره برزیلی فلومیننزه برزیل که سابقه بازی در اینتر و یوونتوس را در کارنامه دارد، در آخرین مصاحبه خود از رفتارهای غیراخلاقی دنی آلوز و روبینیو که باعث دستگیری این دو نفر شد، انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا خبر دستگیری دنی آلوز و روبینیو خبرساز شد. این دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، به دلیل تعرض و تجاوز محکوم شدند. این اولین باری نیست که چنین مشکلاتی برای بازیکنان فوتبال رقم می‌خورد. میسون گرینوود و آنتونی، دو نمونه از بازیکنان فعلی دنیای فوتبال هستند که دچار چنین حواشی‌ای شدند.

برای چند ستاره دیگر دنیای فوتبال مثل رونالدو و نیمار هم در مقاطعی چنین مسائلی به وجود آمده بود که سروصدای زیادی به پا کرد. بازیکنان اهل آمریکای جنوبی، مخصوصا ستاره‌های برزیلی بیش از دیگر بازیکنان با این دست مشکلات دست و پنجه نرم کردند.

حالا فیلیپه ملو، هافبک سابق یوونتوس و اینتر در واکنش به اتفاقات اخیری که برای آلوز و روبینیو افتاد گفت: «مهم نیست که روبینیو و دنی آلوز بازیکنان رئال و بارسا بودند، از نظر قانونی آنها جنایتکارند.»

ملو در ادامه اضافه کرد: «من یک دختر ۱۵ ساله دارم و اگر کسی مثل این دو نفر به او نزدیک می‌شد بلایی سرش می‌آوردم که برایش درس عبرت شود و خودم هم الان اینجا نبودم که با شما صحبت کنم، همه باید به هم ‌احترام بگذارند. زن و مرد فرقی ندارند، به همه باید احترام گذاشت و این دو نفر باید بهای تجاوزی که انجام دادند را بپردازند زیرا این موضوع خیلی جدی است و امیدوارم این مجازات برای دیگران هم عبرت شود.»

1428