منع شدن توپ جمع‌کن ها از دادن مستقیم توپ به بازیکن‌ها

منع شدن توپ جمع‌کن ها از دادن مستقیم توپ به بازیکن‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال وضع کردن قوانین جدیدی برای توپ جمع کن هایی است که در کنار زمین می ایستند.

به گزارش فوتبالی ، تا پیش از این، توپ جمع کن ها، وقتی که توپ به بیرون می رفت، به شکل مستقیم آن را به بازیکن می دادند و به این ترتیب بازیکن ها بازی را شروع می کردند. اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس می خواهد این روند را تغییر بدهد.

به نقل از تلگراف، اتحادیه فوتبال انگلیس در نظر دارد که در کنار زمین ها، محوطه های خاصی را مشخص کند که در این محوطه ها توپ ها قرار داده شده اند. وقتی توپ به بیرون می رود، بازیکن خودش باید به سمت این محوطه برود و از آن جا توپ را بردارد. وظیفه توپ جمع کن ها از این به بعد این خواهد بود که توپ ها را درون این محوطه ها قرار بدهند و دیگر نباید توپ را به شکل مستقیم به بازیکن بدهند.

هدف اتحادیه فوتبال انگلیس از انجام این کار، این است که توپ جمع کن ها تاثیری روی روند بازی نداشته باشند چرا که بار ها اثر توپ جمع کن ها و نحوه توپ دادن آن ها به بازیکنان، روی روند بازی مشهود و مشخص بوده است. همچنین در این صورت دیگر این امکان وجود ندارد که توپ جمع کن های تیم میزبان، هوای بازیکنان خودی را بیشتر داشته باشند و توپ را دیر تر به بازیکنان تیم میهمان بدهند.

1471