زیدان و ریبری هدایت بایرن مونیخ را بر عهده می‌گیرند؟

زیدان و ریبری هدایت بایرن مونیخ را بر عهده می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل قرار است که در انتهای فصل جاری بایرن مونیخ را ترک کند و به این ترتیب باواریایی ها باید به دنبال یک سرمربی جدید باشند تا او را جایگزین سرمربی آلمانی کنند.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که بایرن مونیخ رقابت در بوندسلیگا را به بایرلورکوزن باخته است، توخل رفتنی است و مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی گزینه های جانشینی او هستند.

به نقل از روزنامه بیلد آلمان، یکی از گزینه های مدیران بایرن مونیخ، زین الدین زیدان است. آن ها می خواهند زیدان به جای توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ شود. در حقیقت سابقه موفقیت های زیدان در رئال مادرید و قهرمانی های پشت سر هم در لیگ قهرمانان اروپا موجب شده است تا آن ها زیدان را به گزینه های دیگر ترجیح بدهند. ضمن این که مدیران بایرن مونیخ می خواهند فرانک ریبری دستیار زین الدین زیدان در بایرن مونیخ شود. ریبری فرانسوی است و سال ها در بایرن مونیخ بازی کرده است.

زیدان پس از این که در سال 2021 از هدایت رئال مادرید استعفا داد و جای خود را به کارلو آنچلوتی داد، دیگر هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است. برخی ها معتقدند که زیدان منتظر پیشنهاد فدراسیون فوتبال فرانسه برای مربیگری در تیم ملی فرانسه به جای دیدیه دشان است.

1471