فرصت سرمربی ایتالیایی برایتون برای تحت تاثیر قراردادن مدیران لیورپول

فرصت سرمربی ایتالیایی برایتون برای تحت تاثیر قراردادن مدیران لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به اینکه یورگن کلوپ در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد، روبرتو دی زربی سرمربی موفق برایتون یکی از گزینه های جذاب برای نیمکت فصل آینده لیورپول خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سبکی که روبرتو دی‌ زربی با آن برایتون را در فصل جاری و گذشته به نیمه بالای جدول لیگ برتر رسانده است، باعث می‌شود که این مربی ۴۴ ساله برای یکی از گزینه های مورد توجه برای لیورپول در نظر گرفته شود.

پپ گواردیولا دی زربی را به دلیل سبک بازی تیم هایش "یکی از تاثیرگذارترین مربیان ۲۰ سال اخیر" نامیده است و گفته: "هیچ تیمی به شکلی که برایتون در حال حاضر بازی می‌کند وجود ندارد."

خبر خوب برایتون این است که تا به حال به طور جدی راجب دی زربی و رفتن اون به لیورپول صحبتی نشده و فقط شایعاتی مبنی بر اینکه او برای جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول در نظر گرفته شده است، وجود دارد.

ژابی آلونسو سرمربی موفق بایرلورکوزن در این فصل هنوز تجربه کمی در مربیگری دارد، اما دی‌ زربی است که می‌تواند به دلیل سبک فوتبال جذابی که تیمش بازی می‌کند به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفته می‌شود.

سبک تهاجمی و شجاعانه‌ دی زربی باعث می‌شود که آنها در دفاع کمی با مشکل روبرو شوند، اما اگر امید گل هایی آنها در برابر احتمال گل های دریافتی مقایسه کنیم، تفاضل مثبت ۲۱.۶ بدست می‌آید که آنها را پس از منچسترسیتی در رده دوم این آمار قرار می‌دهد. عملکرد تهاجمی تیم برایتون با حضور دی زربی از فصل گذشته تا به طرز وحشتناکی چشمگیر بوده که این مورد بسیار نزدیک به سبک بازی تهاجمی لیورپول است.

نکته مورد توجه لیورپول برای دی زربی می‌تواند کار نکردن دی زربی با تیم های بزرگ باشد که لیورپول را در مورد انتخاب دی زربی به چالش می‌کشد. اما ممکن است فوتبال زیبایی که تیم های دی زربی زیر نظرش بازی می‌کنند باعث شوند آنها او را به عنوان یکی گزینه اصلی برای نیمکت فصل آینده در نظر بگیرند.

روز یک‌شنبه در آنفیلد، دی زربی این شانس را دارد که مدیران لیورپول را تحت تاثیر قرار دهد تا شاید در آینده از او به عنوان یک گزینه اصلی برای جانشینی کلوپ صحبت شود.

۱۴۲۸