بازیگر سوپر پرسپولیسی از ناحیه ران و لگن دچار شکستگی شد؛ سعید راد فعلا باید بستری بماند!

بازیگر سوپر پرسپولیسی از ناحیه ران و لگن دچار شکستگی شد؛ سعید راد فعلا باید بستری بماند!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از نوابغ سینمای ایران به دلیل شکستگی ران و لگن در بیمارستان بستری شده است. 

به گزارش فوتبالی، سعید راد که از طرفداران دو آتیشه پرسپولیس به حساب می‌آید و در بیشتر بازی‌های این تیم حالا چه به صورت آشکار در وی آی پی و چه به صورت حضور در سکوهای طبقه اول و دوم، به ورزشگاه می‌رود و تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا می‌کند چند وقتی است به دلیل شکستگی استخوان ران و لگن در بیمارستان بستری شده و با وجود چندین عمل جراحی هنوز بهبودی کامل خود را بدست نیاورده است.

این بازیگر ۷۹ ساله که در دوران پیش و پس از انقلاب هم در سینمای ایران فعالیت داشته و بیش از پنج دهه به نقش آفرینی پرداخته است به واسطه بازی در فیلم‌های در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است. او در سریالهای ماندگاری هم در تلویزیون ایران، بازی کرده است. 

آدام همتی که چند سال قبل و بیشتر در زمان برانکو در پرسپولیس بازی می‌کرد نوه سعید راد است و مضاف بر این موضوع او بارها و بی‌پرده از علاقه شدید خود به پرسپولیس سخن گفته است. 

نگار راد، دختر سعید راد در مصاحبه‌ای نسبت به وضعیت این روزهای پدر خود توضیحاتی را ارائه کرده است: "پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد." 

۹٠۹۸