واکنش ستاره 30 ساله ناپولی به انتقالش به بارسلونا

واکنش ستاره 30 ساله ناپولی به انتقالش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- استانیسلاو لوبوتکا، هافبک اهل اسلواکی ناپولی در آخرین مصاحبه خود به صورت غیرمستقیم از انتقال به بارسلونا استقبال کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال قصد دارند به تقویت تیم خود بپردازند. هرچند که این اتفاق وابستگی زیادی به نتایج کاتالان‌ها در لیگ قهرمانان اروپا دارد. اگر آبی و اناری‌ها بتوانند به مرحله نیمه نهایی و فینال این رقابت‌ها صعود کنند، دستشان برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات باز خواهد بود.

یکی از بازیکنانی که ژاوی هرناندز اعلام کرد می‌تواند گزینه مناسبی برای بارسلونا باشد، استانیسلاو لوبوتکا است. هافبک کوتاه قامت اهل اسلواکی که از سال 2020 در ناپولی بازی می‌کند، ممکن است یکی از گزینه‌های بارسلونا برای تقویت کمربند خط میانی باشد.

هرچند که باید اشاره کرد ژاوی احتمالا در تابستان از بارسلونا جدا می‌شود و باید دید نظر سرمربی بعدی بارسلونا در خصوص جذب لوبوتکا چه خواهد بود.

پیش از این ایجنت این بازیکن درباره انتقالش به بارسا گفته بود: «ما قبلا با دکو در مورد جذب او صحبت کرده‌ایم. بارسلونا دوست دارد او را به خدمت بگیرد اما خیلی چیزها باید اول اتفاق بیفتد.»
 
 
او اضافه کرد: «لوبوتکا می‌خواهد برای باشگاهی بازی کند که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان می جنگداو 30 سال سن دارد، بنابراین اگر پیشنهادی دریافت کند که نتواند رد کند، آن را با باشگاه در میان خواهیم گذاشت.»
 
 
حالا خود لوبوتکا در این باره گفت: «من بازیکن ناپولی هستم، البته برایم لذت‌بخش است که توسط ژاوی که الگوی کودکی من است مورد تمجید قرار بگیرم. این تمجید به من انرژی می‌دهد تا به کار روی خودم ادامه دهد. خواهیم دید در تابستان چه اتفاقی می افتد.»

1428