پیرمرد تراکتوری برنده جایزه ویژه بنفیکا

پیرمرد تراکتوری برنده جایزه ویژه بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - تونی اولیویرا ۷۷ ساله جایزه ویژه‌ای را در مراسم ۱۲۰ سالگی باشگاه بنفیکا دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، به مناسبت ۱۲۰ سالگی باشگاه بنفیکا شب گذشته جشنی با حضور اساطیر و مشاهیر این باشگاه بزرگ پرتغالی در شهر لیسبون برگزار شد که در این مراسم، تونی اولیویرا، سرمربی پیشین تیم تراکتور که جزو اسطوره‌های باشگاه بنفیکاست، جایزه «افتخار و سربلندی» یا «یک عمر دستاورد وررشی» را به خود اختصاص داد.

تونی پس از کسب این جایزه اظهار داشت: «زمان آن رسیده که ۱۲۰ سال تاریخ را که بنفیکا را به یک باشگاه اسطوره‌ای و جهانی تبدیل کرده است، جشن بگیریم. وقت آن است ۱۲ دهه را به یاد بیاوریم، همه مدیران، ورزشکاران، مربیان، همه کسانی که باعث شده‌اند این باشگاه به ۱۲۰ سال پر از شکوه برسد.»

پیرمرد پرتغالی روی سن چند دقیقه سخنرانی کرد که حضار را به وجد آورد و حتی آن‌ها را وادار کرد تا به شکل ایستاده وی را تشویق کنند. او در بخش پایانی اظهاراتش هم شوخی جالبی با «روی کاستا» رئیس سرشناس باشگاه بنفیکا داشت. در ادامه هم کلیپی از تونی اولیویرا در دوران حضورش در بنفیکا از زمان بازیگری و مربیگری‌ پخش شد.

در این مراسم باشکوه، جمعی از اسطوره‌های باشگاه بنفیکا و بازیکنان بزرگ دهه‌های گذشته و اعضای تیم‌های ورزشی این باشگاه حضور داشتند و بهترین‌های سال گذشته باشگاه در بخش‌های مختلف با نظرسنجی از هواداران انتخاب و معرفی شدند.

تونی اولیویرا که یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در بین هواداران تیم تراکتور است، در سه مقطع سکان هدایت این تیم را برعهده داشته و یک قهرمانی در جام حذفی و دو عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر از دستاوردهای تیم پرطرفدار آذربایجانی با سرمربیگری مرد سیبیلوی پرتغالی است.

1997