بازگشت؛ هدف مشترک فولاد و گواردیولای وطنی!

بازگشت؛ هدف مشترک فولاد و گواردیولای وطنی!

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالله ویسی شاید آخرین شانس خود برای حضور در فولاد خوزستان را سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی چهارمین سرمربی فصل جاری فولادی‌هاست. تیم اهوازی پس از تجربه ناموفق با علیرضا منصوریان و ایگناسیو مارتینز و حضور کوتاه مدت احمد آل‌نعمه به عنوان سرمربی موقت، سکان هدایت خود را به سرمربی اسبق خود یعنی عبدالله ویسی سپرده‌ است تا مرد خوزستانی برخلاف دوره قبلی حضور خود بتواند روزهای خوبی را در جمع اهوازی‌ها تجربه کند و این تیم را در ادامه فصل به شرایط بهتری برساند.

البته این اتفاق یعنی بازگشت دوباره فولاد، به نوعی به بازگشت دوباره عبدالله ویسی هم گره خورده است. ویسی اگر چه فصل گذشته توانست به شکل معجزه‌آسایی صنعت نفت را در لیگ برتر حفظ کند اما این فصل در جمع آبادانی‌ها موفق نبود تا در پایان نیم فصل کار خود را از دست بدهد و حالا شاید اعتماد دوباره فولاد به او از آخرین‌ شانس‌های این سرمربی باتجربه برای حفظ برند خود در لیگ برتر باشد.

فولادی‌ها که باید در بازی اول سال خود در اهواز مقابل هوادار قرار بگیرند، در بازی دوستانه دیروز خود مقابل فولاد نوین، تیم دوم باشگاه فولاد که در لیگ دسته دوم حضور دارد، قرار گرفتند و با شکستی عجیب مواجه شدند که البته رسانه رسمی فولاد مدعی شده ویسی از بازیکنان جوان در نیمه دوم استفاده کرده است.

1997