احتمال بازگشت ستاره ایتالیایی به لیگ کشورش؟

احتمال بازگشت ستاره ایتالیایی به لیگ کشورش؟

پایگاه خبری فوتبالی – مدیر برنامه‌های جورجینیو، ستاره ایتالیایی آرسنال، بار دیگر از رد احتمال بازگشت موکلش به لیگ ایتالیا، سر باز زد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک با تجربه در ژانویه فصل گذشته از چلسی به رقیب قرمز پوش آن‌ها پیوست و در ابتدا تصور می‌شد که نقش مهمی در ترکیب تیم میکل آرتتا نداشته باشد. مصدومیت طولانی مدت توماس پارتی، باعث تغییری در نحوه بازی مارتین اودگارد شد و همچنین منجر به ایفای نقشی مهم توسط جورجینیو 32 ساله در قلب خط هافبک توپچی‌ها شد. قرارداد فعلی او در تابستان پیش رو به اتمام خواهد رسید و با توجه به فرم بسیار خوب اخیر او، قطعا مشتریان زیادی برای او وجود خواهد داشت.

مدیر برنامه‌های او درباره آینده این ستاره ایتالیایی گفت:" ترکیب آرسنال، قدرت آن‌ها را تشکیل می‌دهد. آن‌ها ترکیبی را تشکیل می‌دهند که در لیگ جزیره پیشرو هستند و در موقعیت بسیار مهمی قرار دارند. آن‌ها در لیگ قهرمانان حضور دارند و با بایرن مونیخ بازی خواهند کرد. قرارداد او با توپچی‌ها به پایان خواهد رسید، ما با آن‌ها صحبت خواهیم کرد زیرا او عملکرد بسیار خوبی دارد، البته اگر او را برای فصل بعد نیاز داشته باشند." او همچنین درباره احتمال بازگشت او به ایتالیا گفت:" همیشه در فوتبال به همین شکل است. جورجینیو تمام عمرش را در ایتالیا بازی کرده است. او این را خیلی دوست دارد پس چرا به آن نه بگوید؟"

2102