خبر امیدوارکننده برای منچستر سیتی پیش از تقابل با آرسنال

خبر امیدوارکننده برای منچستر سیتی پیش از تقابل با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – کوین دی بروینه، هافبک منچستر سیتی، ممکن است تا به موقع برای بازی حساس تیمش مقابل آرسنال در روز یکشنبه آماده شود.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه بازی تیمش مقابل نیوکاسل در یک چهارم نهایی جام حذفی را از دست داد و به دلیل آسیب کشاله ران، برای بازی‌های دوستانه اخیر مقابل انگلیس و ایرلند، به تیم ملی بلژیک نیز دعوت نشد.

به نقل از ESPN، این خوشبینی در میان سیتیزن‌ها وجود دارد که دی بروینه برای بازی مقابل آرسنال در دسترس باشد. با توجه به دوری ستاره های اصلی سیتیزن‌ها، این ستاره 32 ساله، در روزهای اخیر بدون مشکل با تیم زیر 23 ساله‌های من سیتی تمرین کرده است. با بازگشت ستاره‌های این تیم از بازی‌های فیفا دی، دی بروینه قرار است امروز به آن‌ها بپیوندد. ستاره بلژیکی اینگونه فرصت 3 روز تمرین با تیم اصلی را خواهد داشت تا پیش از بازی سرنوشت ساز یکشنبه آمادگی خود را ثابت کند.

سیتی با یک امتیاز کم‌‍تر، آرسنال صدرنشین را در کورس قهرمانی این فصل لیگ جزیره تعقیب می‌کند و این بازی خانگی هیجان انگیز، می‌تواند تاثیر به سزایی در روند این کورس سه جانبه که لیورپول نیز در آن شرکت دارد، داشته باشد، همچنین حضور ستاره ای مانند دی بروینه، می‌تواند در چنین بازی بزرگی، بسیار تعیین کننده باشد.

2102