مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ممکن است یک سرمربی مطرح نشده در مطبوعات جانشین توخل شود

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ممکن است یک سرمربی مطرح نشده در مطبوعات جانشین توخل شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد ممکن است یک شخص خارج از نام های مطرح شده در رسانه ها جانشین توخل شود.

به گزارش فوتبالی، ابرل مدیر ورزشی باشگاه  بایرن‌مونیخ در مورد شرایط مربی بایرن مونیخ گفت: " نام هایی مطرح شده در حد شایعه است اما شاید شخصی جایگزین توماس توخل شود که هیچ اسمی از او در رسانه‌ها در مورد حضور روی نیمکت بایرن مونیخ مطرح نشده است. باید بگویم برخی اسامی غیر رسانه‌ای مد نظر نیز ما هستند. یورگن کلوپ پس از اعلام خروج از لیورپول در پایان فصل گفته انرژی‌ او برای کار تمام شده و من میفهمم او چه میگوید و برای همین صحبتی با او نخواهیم داشت."

ابرل در ادامه افزود: " ما در تابستان بودجه مناسبی برای فعالیت نقل و انتقالات تابستانی خواهیم داشت که البته به معنای ولخرجی نیست. البته ما باید فروش نیز داشته باشیم. هوادارن این را بدانند که ما هر سال نمی توانیم خریدهایی مانند هری کین انجام دهیم اما ترکیب تیمی مانند ما باید ۱۵-۱۴ بازیکن مناسب داشته باشد. ژوزه مورینیو ممکن است گزینه باشد زیرا ما به سر مربیان آزاد نیز نگاهی خواهیم داشت."

ابرل در مورد تمدید قرارداد لروی سانه هم افزود: " قرارداد او ۲۰۲۵ تمام میشود . از او خواهیم پرسید که چه برنامه‌ای دارد و آیا انگیزه‌ای برای ادامه کار در باشگاه دارد یا می‌خواهد راه جدیدی را در پیش بگیرد."

۱۰۰۹