چلسی در خطر محرومیت و کسر امتیاز به علت عدم شفافیت مالی زمان آبراموویچ

چلسی در خطر محرومیت و کسر امتیاز به علت عدم شفافیت مالی زمان آبراموویچ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی به علت مشکلات ناشی از فیرپلی مالی در دوره حضور رومن آبراموویچ ممکن است با مشکلاتی روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاردین در صورتی که باشگاه چلسی به دلیل نقض قوانین هزینه تحت مالکیت آبراموویچ مجرم شناخته شود ممکن است با مجازات هایی مختلفی از جمله کسر امتیاز یا حتی اخراج از لیگ برتر روبرو شود. اسناد نشان می‌دهد که مارینا از پرداخت‌هایی که به مدیران برنامه و مشاوران شرکت‌های خارج از کشور متعلق به رومن آبراموویچ انجام شده بود، آگاه بوده و حالا او قرار است مورد بازجویی قرار بگیرد.

اکنون به نظر می رسد که او حداقل ۷.۵ میلیون یورو به شکل وام از آبراموویچ برای خرید خانه شخصی خود دریافت کرده که بعداً این بدهی از اسناد مالی باشگاه لندنی پاک شده است در این مورد زمانی از آبراموویچ و گرانوفسکیا خواسته شد نظر خود را در این مورد بگویند، پاسخی شفافی در این مورد داده نشد.

کارکنان باشگاه چلسی قبول کرده‌اند که در آینده با جرایم مرتبط با نقض قوانین فیرپلی ، سود و پایداری لیگ برتر و بازرسی مدارک مربوط به دوران آبراموویچ روبرو خواهند شد. این موضوع بحث تغییر سرمربی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد زیرا در صورت برکناری پوچتینو باید غرامت وی نیز پرداخت شود که بر روی تراز سالیانه تیم هم تاثیر میگذارد و باید دید در تابستان این موضوع چگونه حل خواهد شد.

۱۰۰۹