فصل برای هافبک بلژیکی چلسی به پایان رسید

فصل برای هافبک بلژیکی چلسی به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی- رومئو لاویا هافبک ۲۰ ساله چلسی تنها پس از ۴۰ دقیقه بازی اولین فصل خود را در چلسی به پایان خواهد رساند.

به گزارش فوتبالی، با اعلام رسمی از سوی باشگاه چلسی رومئو لاویا ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. ارزیابی‌های پزشکی اخیر تأیید کرده است رومئو لاویا که در ماه دسامبر در جریان بازی با کریستال پالاس از ناحیه ران آسیب دید، دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد.

ملی پوش بلژیکی که تابستان گذشته از ساوتهمپتون با ۵۸ میلیون پوند به چلسی پیوست، از زمان حضورش تنها یک بار برای آبی ها به میدان رفته است. لاویا در آن شب در پیروزی مقابل کریستال پالاس در ماه دسامبر فقط ۴۰ دقیقه بازی کرد و مصدوم شد.

او دقیقا بعد از کریسمس اولین بازی خود را برای چلسی مقابل کریستال پالاس انجام داد اما مائوریسیو پوچتینو پس از بازی تایید کرد که در پایان بازی با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند.

این ضربه بزرگ دیگری برای آبی‌ها است که تقریباً در تمام فصل نتوانسته‌اند هافبک جدید خود را پس از آنکه پیشنهاد لیورپول را رد کرد تا به استمفوردبریج برود، به بازی بگیرند.

لاویا پس از امضای قرارداد در مصاحبه ای گفت: "سه عامل تصمیم من را برای پیوستن به چلسی و لیورپول تعیین کرد." پروژه و جاه طلبی های باشگاه چلسی عوامل کلیدی در انتخاب من بود، همچنین تاریخچه پشت این باشگاه.

۱۴۲۸