زارعی: اسدی به ای اف سی شکایت نکرده است اما باید پرسپولیس طلبش را بدهد

زارعی: اسدی به ای اف سی شکایت نکرده است اما باید پرسپولیس طلبش را بدهد

پایگاه خبری فوتبالی- رضا اسدی یکی از طلبکارانی است که باشگاه پرسپولیس خیلی زود باید با او توافق کند.

به گزارش فوتبالی، در استقلال و پرسپولیس سال‌هاست روال بر این است که هر بازیکن داخلی یا خارجی که از این دو تیم جدا می‌شود داستانش با آن تیم در همان زمان به پایان نمی‌رسد و پرونده حضور آن‌ها تا سال‌ها باز خواهد بود.

همچنین بعضی از بازیکنان که حضورشان در این تیم دو تیم چیزی جز ضرر و زیان فنی نداشته است تا سال‌ها بعد از جدایی‌شان حتی با کسر امتیاز توانستند ضررهایشان را ادامه بدهند.

آخرین بازیکن این دو تیم که بحث شکایتش مطرح شده رضا اسدی است. ستاره این روزهای لیگ برتر که در زمان حضورش در پرسپولیس شباهتی به بازیکن فعلی نداشت و روزهای سختی را گذراند و البته روزهای سختی را هم برای هواداران رقم زد. 

این روزها بحث او و پرسپولیس با خبر شکایتش به ای اف سی رسانه‌ای شده است. با این حال مصطفی زارعی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال این خبر را تکذیب می‌کند. او در این مورد گفت:«آقای اسدی به ای اف سی شکایت نکرده است. ایشان حکم قطعی کمیته تعیین وضعیت ما را دارد و قطعا بدهی معوق محسوب می‌شود و باید پرداخت شود. حکمش مربوط به سال 2023 است و باشگاه باید تعیین تکلیف کند که یا بدهی ایشان را تسویه کند و یا با بازیکن توافق کند.»

4326