مطهری: کادرفنی تیم ملی تلاش کرده همیشه بهترین ها را انتخاب کند

مطهری: کادرفنی تیم ملی تلاش کرده همیشه بهترین ها را انتخاب کند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من الان در جایگاه مربی تیم ملی هستم؛ اما چون عقبه پرسپولیسی دارم نمی‌توانم درباره بیانیه استقلال صحبت کنم.

به گزارش فوتبالی، حمید مطهری در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: برنامه ریزی ما رصد لیگ است. در ۲ فیفا دی هم با ازبکستان و هنگ کنگ بازی داریم و روی این ۲ بازی تمرکز خواهیم کرد تا ان‌شاءالله با صدرنشینی صعود کنیم.

وی در مورد انتقادهایی که از لیست تیم ملی می‌شود، عنوان کرد : اول اینکه همه حق دارند درباره تیم ملی نظر بدهند. اما در همه این سالها در خصوص هر لیست تیم ملی صحبت و انتقاد شده است. کادرفنی تیم ملی تلاش کرده همیشه بهترین ها را انتخاب کند. شاید اشتباه کنیم اما عمدی در این اشتباهات نیست.

مربی تیم ملی فوتبال در مورد بیانیه باشگاه استقلال گفت: من الان در جایگاه مربی تیم ملی هستم؛ اما چون عقبه پرسپولیسی دارم نمی‌توانم درباره بیانیه استقلال صحبت کنم. تمرینات بازیکنان ملاک است و نه مسائل دیگر. توجهی به این بیانیه ها نداریم. روی برنامه ریزی خودمان پیش می‌رویم.

مطهری در پایان در خصوص حضور بازیکنان جوان در تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید استعدادهای خوبی هستند؛ اما نیاز به زمان دارند. مثلا قربانی دیروز بازی کرد. نباید انتظار داشت خیلی سریع تبدیل به سوپراستار شود. همین که او و سایر بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی در کنار بازیکنان بزرگ تمرین کنند به تجربه آنها افزوده خواهد شد.

2636