ستاره بازی ترکمنستان؛ آقای خط کش

ستاره بازی ترکمنستان؛ آقای خط کش

پایگاه خبری فوتبالی- کنعانی‌زادگان که در بازی رفت با ترکمنستان با دبل نقش مهمی در پیروزی داشت در بازی برگشت هم بدون گل و پاس گل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ایران بود!   

به گزارش فوتبالی، وقتی از بازی ایران و ترکمنستان و برد سخت ایران در چمن مصنوعی عشق‌آباد صحبت می‌‌کنیم از پاس گل طارمی و گل مهدی قائدی به عنوان دو اتفاقی که گره بازی را باز کرد صحبت می‌شود. البته به نظر می‌رسد که اتفاق مهم‌تر و بازیکنی که توانست گره این بازی عجیب را باز کند فراموش شده است و او کسی نبود به جز محمدحسین کنعانی‌زادگان.

در بازی‌هایی که حریف با بازی دفاعی و یا روش‌های دیگر بازی را می‌بندد و در زمینی مانند ترکمنستان شانس بازی روی زمین هم نیست قفل بازی را باید جایی دورتر از دروازه باز کرد. در این زمان است که یک مدافع مدرن و بازیساز بیش از یک بازیکن گلزن و تکنیکی یا بازیساز به کار می‌آید. این همان کاری است که کنعانی‌زادگان مقابل ترکمنستان انجام داد. روی صحنه گل کمی به عقب برگردید تا ارزش کار او به خوبی مشخص شود. در جایی که امکان پاسکاری و بازی روی زمین برای رساندن توپ به بازیکنان فاز حمله نبود یک پاس استثنایی از شماره 3 تیم ملی توپ را به همان‌جایی رساند که باید می‌رفت. این پاس‌ها تخصص مدافع تیم ملی است که مدت‌ها بود از او ندیده بودیم اما در بهترین زمان ممکن به داد امیرقلعه‌نویی رسید. 

با دو گل بازی رفت و پاس بازی برگشت، شماره 3 تیم ملی را باید عصای دست کادرفنی در 6 امتیاز مقابل این حریف نه چندان قدرتمند دانست. کنعانی‌زادگان با این دو بازی و همچنین بازگشت به روند خوبش در پرسپولیس به نظر می‌رسد که سال سخت و تلخ را فراموش کرده و به روزهای خوبش بازگشته است.

4326