نقش جدید طارمی؛ آقای بازیساز

نقش جدید طارمی؛ آقای بازیساز

پایگاه خبری فوتبالی- یک ضربه سر به موقع و دقیق در بازی دیشب کافی بود تا توپ در بهترین موقعیت به مهدی قایدی برسد و گره بازی برای امیرقلعه‌نویی باز بشود.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی شاید باید زودتر از این‌ها معرفی می‌شد و به اروپا می‌رفت. او هر سالی که می‌گذرد و هر سال که به پایان فوتبالش نزدیک می‌شود آپشن جدیدی به بازی‌اش اضافه شده و یک مهارت جدید را به نمایش می‌گذارد و در مهارت‌های قبلی هم پخته‌تر و کم‌اشتباه‌تر می‌شود. 

مهدی طارمی‌ای که این مدت در تیم ملی دیده‌ایم علاوه بر یک طارمی گلزن، یک بازیکن گلساز بوده است. او حالا همان اندازه که در تیم ملی به دنبال بازکردن دروازه حریفان است به دنبال بازیسازی است و این را می‌توان بزرگترین خوش‌شانسی امیرقلعه‌نویی دانست. 

جلوی ترکمستان، هم طارمی و هم تیم ‌ملی بدشانس بودند که چند موقعیت خوبی که درست کرد توسط قایدی و محبی از دست رفت اما گل ایران با دخالت او به ثمررسید و مهدی قایدی گلش را به او تقدیم کرد تا مشخص شود شماره 9 تیم ملی چه تاثیر پررنگی در تک گل پیروزی‌بخش ایران داشته است. بازی در چمن مصنوعی و گره‌خوردن بازی مقابل حریفی که اختلافش را در بازی رفت با ما نشان داده بود در حال رسیدن به یک بحران بود. امیرقلعه‌نویی اما با یک سوپرمن از این بحران با یک گل فرار کرد و سوپرمن او شماره 9 بود که این بار گل نزد و گل ساخت.

4326