لواندوفسکی به گروه مرگ راه یافت؛ کواراتسخلیا با رونالدو همگروه شد

لواندوفسکی به گروه مرگ راه یافت؛ کواراتسخلیا با رونالدو همگروه شد

پایگاه خبری فوتبالی - سه تیم پایانی حاضر در یورو 2024 نیز مشخص شدند و بدین ترتیب حالا هر 24 تیم مشخص شده و همه تیم ها همگروه هایشان را می شناسند.

به گزارش فوتبالی، مرحله پلی آف راهیابی به یورو 2024 سه شنبه شب برگزار شد و تمام تیم های حاضر در مسابقات آلمان مشخص شدند. 

گرجستان با حضور خویچا کواراتسخلیا ستاره ناپولی توانست در ضربات پنالتی بر یونان غلبه کند. بدین ترتیب قهرمان یورو 2024 از مسابقات کنار رفت اما هواداران ناپولی قطعا از حضور ستاره تیمشان در یورو 2024 خوشحال خواهند بود. گرجستان در مرحله گروهی با پرتغال، ترکیه و جمهوری چک همگروه شده است. 

تیم ملی اوکراین در دیداری سخت در مقابل ایسلند با نتیجه دو بر یک پیروز شد. بازی به شدت پایاپای بود و ایسلندی ها موقعیت های زیادی را روی دروازه آندری لونین، دروازه بان رئال مادرید ایجاد کردند. در نهایت اوکراین   با گل میخایلو مودریک ستاره چلسی توانست به مسابقات یورو راه پیدا کند و با رومانی، اسلواکی و بلژیک همگروه شود و ایسلند که همیشه تیم سختکوشی بوده، از حضور در یورو باز ماند.

لهستان در دیداری نزدیک توانست ولز را از یورو حذف کند. بازی در 120 دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا این که لهستان با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی گل زد و لواندوفسکی نیز پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.  بدین ترتیب لواندوفسکی و تیمش با هلند، اتریش، فرانسه و لهستان همگروه شدند.

گروه بندی کامل یورو 2024 بدین شرح است:

گروه اول: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوییس
گروه دوم: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و البانی
گروه سوم: اسلوونی، دانمارک، صربستان، انگلیس
گروه چهارم: هلند، اتریش، فرانسه، لهستان
گروه پنجم: بلژیک، اسلواکی، رومانی، اوکراین
گروه ششم: ترکیه، گرجستان، پرتغال، جمهوری چک

4125