آلمان با پیروزی برابر هلند برای مدعیان یورو خط و نشان کشید

آلمان با پیروزی برابر هلند برای مدعیان یورو خط و نشان کشید

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از مهم ترین دیدارهای دوستانه فوتبال از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه شنبه دو‌ تیم تیم ملی آلمان و هلند به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی ، شاگردان یولیان ناگلزمن به عنوان میزبان قهرمان رقابت های یورو ۲۰۲۴ در تابستان آینده در تیم ملی آلمان پس از پیروزی  در دیدار دوستانه قبلی مقابل فرانسه این بار به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ به مصاف تیم هلند رفتند و با نتیجه ۲-۱ در این بازی به برتری دست پیدا کردند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۴ تیم هلند برخلاف پیش بینی ها به گل رسید و توسط جوئی فرمیرن دروازه تراشتگن را باز کرد. اما ژرمن ها در ادامه بازی و‌ تنها ۷ دقیقه بعد و در دقیقه ۱۱ توسط ماکسیمیلیان میتشتاد مدافع چپ خود روی پاس جمال موسیالا به گل تساوی رسیدند تا این دیدار در پایان نیمه اول با حساب ۱-۱ به پایان برسد.

در نیمه دوم باز برای دو تیم پایاپای جلو رفت و هر دو تیم فرصت هایی را برای گلزنی به دست آوردند اما در زدن گل ناموفق بودند تا اینکه در دقیقه ۸۵ کرنر دقیق تونی کروس روی دروازه هلند با ضربه نیکولاس فولکروگ مهاجم باشگاه دورتموند همراه شد و توپ از خط دروازه فن بروخن گذشت تا شاگردان یولیان ناگلزمن به گل برتری برسند و مهاجم تیم ملی آلمان هم به آمار عالی ۱۱ گل در ۱۵ بازی ملی خود برسد و به این ترتیب ژرمن ها در دومین بازی دوستانه پیاپی خود این بار موفق به شکست ۲-۱ هلند شوند.


۱۰۰۹