ترکیب برزیل و اسپانیا؛ شماره هفت رئال مادرید کاپیتان شد

ترکیب برزیل و اسپانیا؛ شماره هفت رئال مادرید کاپیتان شد

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب برزیل و اسپانیا برای دیدار دوستانه جذاب دو تیم در ورزشگاه برنابئو مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا نسبت به بازی قبلی مقابل کلمبیا، ترکیب را کاملا دگرگون کرده است و فقط لاپورت در ترکیب باقی مانده است. بازیکنانی نظیر سیمون، کارواخال، رودری، اولمو، نیکو، لامین و موراتا به ترکیب اضافه شده اند. کوکوریا نیز در پست دفاع چپ قرار گرفته است. 

دوریوال جونیور سرمربی تیم ملی برزیل از سویی ترکیبی که در ومبلی داشت را تکرار کرد. در آن بازی، برزیل مقابل انگلیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و دوریوال امیدوار است که در دومین بازی خود روی نیمکت سلسائو در برنابئو پیروز شود. وینیسیوس و رودریگو در ترکیب اصلی هستند و اندریک که ستاره بازی قبلی بود، کار را از روی نیمکت آغاز کرده است. بازی از ساعت 23:59 به وقت ایران آغاز می شود. با توجه به این که بازی برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می شود، وینیسیوس جونیور صاحب بازوبند کاپیتانی شده و برای اولین بار در تیم ملی کشورش بازوبند را به دست می بندد.

ترکیب تیم ملی اسپانیا بدین شرح است: اونای سیمون، کارواخال، لونورماند، لاپورت، کوکوریا، رودریگو هرناندز، فابیان رویز، لامین یامال، دنی اولمو، نیکو ویلیامز، موراتا.

تیم ملی برزیل نیز با این ترکیب وارد زمین می شود: بنتو، دنیلو، برونو، برالدو، وندل، برونو گیمارائش، ژائو گومز، پاکتا، رافینیا، رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور. 

4125