تهدید دی ماریا از سوی قاچاقچیان؛ هیچ وقت به روزاریو سنترال برنگرد!

تهدید دی ماریا از سوی قاچاقچیان؛ هیچ وقت به روزاریو سنترال برنگرد!

پایگاه خبری فوتبالی- قاچاقچیان مواد مخدر در آرژانتین آنخل دی ماریا و خانواده وی را تهدید کردند.

به گزارش فوتبالی، وینگر سابق باشگاه های رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن که در این فصل به باشگاه سابق خود بنفیکا پیوسته است چندی پیش ابراز تمایل کرد تا به باشگاه دوران نوجوانی و جوانی خود یعنی روزایو سنترال آرژانتین ملحق شود اما این اظهار نظر باعث شده تا مشکلاتی برای وی ایجاد شود. آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین تنها یک هفته پس از ابراز علاقه به بازگشت به باشگاه روزاریو سنترال،  از سوی قاچاقچیان این شهر به مرگ یکی از اعضای خانواده‌ اش تهدید شده است. افرادی ناشناس یک تابلو مقابل خانه پدر دی‌ماریا قرار داده و به نوعی دی ماریا و خانواده او را تهدید کردند.

پیام نوشته شده برای پدر آنخل دی ماریا با این مضمون بود که : "به پسرت بگو به روزاریو برنگردد زیرا در غیر این صورت با قتل یکی از اعضای خانواده همه چیز را برای شما خراب خواهیم کرد . طوری که حتی فرماندار شهر هم شما را نجات نخواهد داد." گزارش‌ ها نشان می دهد که اردوی تیم ملی آرژانتین تحت تأثیر این تهدید ها قرار گرفته است و او به زودی تصمیم میگیرد که چه وضعیتی در فصل آینده داشته باشد.

ستاره آرژانتینی تیم بنفیکا پرتغال در حالی قصد دارد تا دوباره در تیم دوران جوانی خود بازی کند که هفده سال قبل این تیم را به مقصد بنفیکا ترک کرده بود. هنوز انگیزه این افراد ناشناس از تهدید دی‌ ماریا بابت عدم برگشت به روزاریو اعلام نشده است.

۱۰۰۹