بارسلونا تلاشی برای جذب رایگان بازیکن اتلتیکومادرید نمی‌کند

بارسلونا تلاشی برای جذب رایگان بازیکن اتلتیکومادرید نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو هرموسو مدافع وسط اتلتیکو مادرید در تابستان 2024 تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود چرا که قراردادش با روخی بلانکو ها به پایان می رسد و به این ترتیب می تواند به عنوان یک بازیکن آزاد راهی تیم های دیگر شود.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا بازیکنانی مثل ایلکای گوندوغان و آندریاس کریستنسن را به طور رایگان به خدمت گرفته است. این ها بازیکنان آزاد بوده اند. هرموسو هم در تابستان پیش رو چنین شرایطی پیدا می کند اما بارسلونا نمی خواهد برای جذب این بازیکن تلاش کند. یک علت برای این قضیه این است که بارسلونا بازیکنان زیادی در پست مدافع وسط دارند. آن ها ژول کنده، اینیگو مارتینز، رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن را دارند. از سوی دیگر استعداد جوانی مثل پائو کوبارسی در ترکیب بارسلونا حضور دارد که باشگاه بارسلونا علاقه زیادی دارد تا او را رشد بدهد.

علت دیگر این قضیه این است که اریک گارسیا و کلمنت لنگله هم که به طور قرضی به تیم های دیگر رفته اند، در تابستان دوباره به بارسلونا بر می گردند. البته بارسلونا ممکن است به دنبال فروش آن ها باشد.

هرموسو گزینه بارسلونا نیست و این مدافع اتلتیکو مادرید ممکن است راهی یوونتوس شود. البته مذاکرات باشگاه اتلتیکو مادرید با این بازیکن در جریان بوده است هر چند که هنوز به جایی نرسیده است.

1471