دو تیم انگلیسی به دنبال استخدام ژاوی برای فصل بعد

دو تیم انگلیسی به دنبال استخدام ژاوی برای فصل بعد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز پس از باخت پنج بر سه بارسلونا مقابل ویارئال در رقابت های لالیگا بود که اعلام کرد در انتهای فصل جمع آبی و اناری ها را ترک می کند و از هدایت این تیم استعفا می دهد.

به گزارش فوتبالی ، از آن زمان به بعد یعنی از زمانی که ژاوی هرناندز اعلام کرد استعفا خواهد داد، آبی و اناری پوشان عملکرد بی نظیری را داشتند به طوری که بارسلونا حتی یک باخت را هم بعد از آن تجربه نکرده است. بارسا در حال حاضر در رده دوم رقابت های لالیگا قرار گرفته است و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با پاری سن ژرمن روبرو شود.

ژاوی چند بار تاکید کرده است که در هر صورت می خواهد بارسلونا را در انتهای فصل ترک کند. همین قضیه باعث شده است که برخی از تیم ها به دنبال استخدام او باشند. دو تیم انگلیسی یعنی چلسی و نیوکاسل یونایتد شرایط ژاوی را زیر نظر دارند تا در صورت امکان او را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

چلسی در این فصل با هدایت مائوریسیو پوچتینو عملکرد جالبی نداشته است و از سوی دیگر نیوکاسل یونایتد هم با هدایت ادی هاو نتوانسته است آن طور که باید و شاید عمل کند و مدیران باشگاه نیوکاسل به دنبال تغییر او هستند.

1471