باشگاه بارسلونا برند پوشاک اختصاصی خودش را تاسیس می‌کند؟

باشگاه بارسلونا برند پوشاک اختصاصی خودش را تاسیس می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - این احتمال وجود دارد که باشگاه بارسلونا به سراغ تاسیس برند پوشاک اختصاصی خودش برود چرا که ارتباط خوان لاپورتا با کمپانی نایکی در حال شکراب شدن است.

به گزارش فوتبالی ، کمپانی نایکی 27 سال است که اسپانسر پوشاک پیراهن بارسلونا است و لباس های این تیم را تهیه می کند و در سرتاسر دنیا آن ها را به فروش می رساند و با قراردادی که با باشگاه بارسلونا دارد، سود این قضیه را با باشگاه بارسلونا تقسیم می کند.

خوان لاپورتا معتقد است که کمپانی نایکی سود بسیار کمی نسبت به فروش و درآمدی که از لباس های بارسلونا دارد را به این باشگاه می دهد و به همین دلیل به دنبال پایان دادن به همکاری با نایکی است. البته کمپانی نایکی پیشنهاد تازه ای به باشگاه بارسلونا داده است و در این پیشنهاد سود باشگاه بارسلونا را افزایش داده است.

در صورتی که باشگاه بارسلونا با کمپانی نایکی به توافق نرسد، به سراغ تاسیس برند اختصاصی خودش خواهد رفت. برندی که قرار است با نام BLM شناخته شود و به جای نایکی لباس های بارسلونا را تهیه و تولید کند و آن ها را در اختیار باشگاه و بازیکنان قرار بدهد و در سرتاسر دنیا هم به فروش برساند.

لاپورتا معتقد است که در صورت این که باشگاه بارسلونا خودش لباس های خودش را تولید کند، دیگر واسطه ها از میان برداشته می شوند و سود حاصل از فروش لباس های باشگاه مستقیما به حساب های این باشگاه واریز می شود.

1471