مهلت چند روزه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای/ درویش قید تعطیلات نوروزی را زد!

مهلت چند روزه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای/ درویش قید تعطیلات نوروزی را زد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس با حضور در ساختمان باشگاه، سعی دارد موانع موجود بر سر راه اخذ مجوز حرفه‌ای را از پیش رو بردارد.

به گزارش فوتبالی، حذف تلخ استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته، مدیران سرخابی‌ها را به تکاپو انداخت تا با جدیت بیشتری برای اخذ مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.

هرچند پرسپولیس توانست سال گذشته برخلاف رقیب دیرینه در دیدارهای آسیایی شرکت کند، اما قرمزها امسال هم برای شرکت در لیگ قهرمانان به صدور مجوز حرفه‌ای نیاز خواهند داشت؛ مسئله‌ای که تا این لحظه با موانعی مواجه بوده است.

اگر مسئله مالکیت مشترک را کنار بگذاریم، استقلال و پرسپولیس بدهی‌هایی به بازیکنان سابق خود دارند که تا زمان تسویه این بدهی‌ها، اخذ مجوز حرفه‌ای امکان‌پذیر نخواهد بود.

در حال حاضر، بدهی‌های پرسپولیس شامل پرداخت 200 میلیون تومان به مهدی مهدی‌خانی، و 2 میلیارد و 100 میلیون تومان هم به رضا اسدی، بازیکنان سابق قرمزها است.

هم اکنون رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس علیرغم تعطیلات نوروزی، در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرده و سعی دارد راهی برای پرداخت بدهی‌های معوقه باشگاه پیدا کند.

گفتنی است؛ استقلال و پرسپولیس تنها تا 11 فروردین‌ماه فرصت دارند مدارک خود را بارگذاری کنند. پس از این تاریخ، مدارک مذکور توسط کمیته مجوز حرفه‌ای راستی آزمایی شده و برای AFC ارسال خواهد شد.

7474