ترکیب تیم ملی با این دو ستاره جوان شد!

ترکیب تیم ملی با این دو ستاره جوان شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی و محمد قربانی در ترکیب اصلی ایران مقابل ترکمنستان قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، پروژه جوانگرایی مورد نظر قلعه‌نویی از بازی اول ایران مقابل ترکمنستان استارت خورد و هم اکنون سرمربی تیم ملی در تلاش است با میدان دادن به بازیکنان جوان، رفته رفته، میانگین سنی بالای تیم ملی را کاهش دهد.

دعوت از بازیکنان جوانی مانند محمد قربانی، آرشا شکوری، امین حزباوی، سعید سحرخیزان و... نشان داد روند تغییر نسل آغاز شده و احتمالا در آینده بیشتر شاهد حضور ستاره‌های جوان در ترکیب ایران خواهیم بود.

امروز تیم ملی ایران در حالی از ساعت 18:30 به مصاف ترکمنستان می‌رود که قلعه‌نویی تصمیم گرفته مهدی قایدی و محمد قربانی را در ترکیب ابتدایی تیمش قرار دهد.

قایدی اخیرا در لیگ امارات خوش درخشیده و ثابت کرده از نظر فنی در آمادگی بسیار بالایی به سر می‌برد و از دید امیر، بهترین گزینه برای جانشینی سردار آزمونی بوده که به دلیل مصدومیت، دیدار امروز را از دست داده است. از سوی دیگر، محمد قربانی هم که زمانی آچار فرانسه مورایس در سپاهان بود، مدتی است به لیگ روسیه منتقل شده و همین چند هفته پیش توانست نخستین گل خود را با پیراهن اورنبرگ به ثمر برساند.

حضور قایدی 25 ساله و قربانی 22 ساله در ترکیب اصلی، خبر خوبی برای مشتاقان جوانگرایی در تیم ملی است و باید دید عملکرد این دو ستاره جوان مقابل ترکمنستان به چه صورت خواهد بود.

7474