شوکی دیگر به گواردیولا در آستانه بازی حساس مقابل آرسنال

شوکی دیگر به گواردیولا در آستانه بازی حساس مقابل آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – مانوئل آکانجی، مدافع تیم منچستر سیتی، در طی بازی‌های دوستانه تیم ملی سوئیس، دچار آسیب دیدگی شده است، در حالی که تیمش در آستانه تقابل حساس مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی سوئیس قرار است امروز مقابل ایرلند صف آرایی کند در حالی که آکانجی به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی کشورش در این بازی نخواهد بود. این مدافع 28 ساله در 16 بازی اخیر تیم ملی سوئیس در ترکیب اصلی قرار داشته اما گویا امشب این اتفاق رخ نخواهد داد. هرگونه  مصدومیتی، می‌تواند حضور او در بازی بسیار حساس سیتیزن‌ها در لیگ جزیره مقابل آرسنال، در یکشنبه آینده را، در هاله ای از ابهام قرار دهد.

این مدافع میانی که در سال 2022 و از تیم دورتموند به منچستر سیتی پیوست، با حضور در ترکیب اصلی من سیتی در 19 بازی از 28 بازی لیگ این تیم در این فصل، مهره ای کلیدی برای پپ گواردیولا به شمار می‌رود.

مصدومیت آکانجی تنها چند روز پس از تعویض اجباری کایل واکردر بازی دوستانه انگلیس مقابل برزیل به دلیل مصدومیت رخ داده است تا شرایط را برای گواردیولا در فاز دفاعی تیمش پیچیده تر کند. با این حال باید منتظر ماند تا نتایج آزمایش‌های بیشتر پزشکان درباره مصدومیت آکانجی مشخص شود.

2102