ستاره جوان چلسی و تیم ملی انگلیس آماده برای تقابل با بلژیک

ستاره جوان چلسی و تیم ملی انگلیس آماده برای تقابل با بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر ستاره جوان چلسی که در شکست یک بر صفر انگلیس مقابل برزیل در ومبلی حضور نداشت، پیش از بازی دوستانه بعدی روز سه شنبه مقابل بلژیک با تیم تمرین کرد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر که در بازی شنبه انگلیس مقابل برزیل در ومبلی غایب بود، اما شنیده‌ها حاکی است که او به تمرینات تیم ملی انگلیس بازگشته و برای بازی امشب مقابل بلژیک آماده می‌شود. این امر باعث خوشنودی مائوریسیو پوچتینو می‌شود چون چلسی قرار است پس از فیفادی و در روز شنبه با برنلی بازی کند.

پالمر بازی برزیل را به دلیل مصدومیت جزئی از دست داد، اما اکنون می‌تواند در مقابل بلژیک به میدان برود و سومین بازی ملی خود را در انگلیس انجام دهد. بازیکن سابق منچسترسیتی در این فصل به چلسی پیوسته در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد و در ۳۷ بازی ۱۶ گل زده و ۱۲ پاس گل داده است.

به نظر می‌رسد جردن هندرسون نیز پس از بازگشت به تمرینات، برای بازی امشب آماده باشد، اما کایل واکر و هری مگوایر پس از مصدومیت در بازی شنبه شب مقابل برزیل به باشگاه های خود بازگشته اند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس هری کین و بوکایو ساکا ستاره آرسنال هم قبلا از اردوی نهایی سه شیرها قبل از یورو کنار رفته بودند.

گرت ساوتگیت با توجه به مصدومیت های پیش آمده گفته است که از حضور بازیکنان جوان در ترکیب سه شیرها استقبال می‌کند و از آنها استفاده خواهد کرد.

انگلیس و بلژیک در دیداری دوستانه، امشب ساعت ۲۳:۱۵ در استادیوم ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

۱۴۲۸