اعلام اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان

اعلام اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان

پایگاه خبری فوتبالی - لیست اولیه کشتی‌گیران اروپا برای مسابقات کسب سهمیه المپیک اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا روزهای ۵ تا ۷ آوریل در باکو برگزار خواهد شد که ۳۶ سهمیه المپیک توزیع می‌شود. عبدالرشید سعداله‌یف آزادکار مطرح روسی که در مسابقات قهرمانی اروپا به دلیل عدم صدور ویزا شرکت نکرد، نامش در لیست اولیه اعلام شده دیده می‌شود. 

وی در تلاش است تا در وزن ۹۷ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند.آرتور نایفونف دارنده مدال برنز المپیک توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز برای اولین بار بعد از این بازی‌ها در یک رویداد بین‌المللی شرکت خواهد کرد.

 آذربایجان میزبان به دنبال کسب حداکثر سهمیه ممکن از جمله سهمیه در وزن ۶۵ کیلوگرم در کشتی آزاد با حاجی علی اف دارنده دو مدال المپیک است. توران بایراموف که سهمیه مسابقات جهانی را به شکلی عجیب از دست داد، بار دیگر در اروپا تلاش خواهد کرد.

علی ارسلان فرنگی‌کار تیم ملی صربستان که رقابت‌های جهانی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال‌های طلا و برنز شد، به یک وزن بالاتر آمد که البته در چند رویداد ناکام بود. وی در فینال تورنمنت تور مسترز دانمارک برابر ویکتور نمش کشتی‌گیر صربستان و دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان شکست خورد. در لیست اعلام شده اتحادیه جهانی کشتی در وزن ۷۷ کیلوگرم نام ارسلان دیده نمی‌شود و نمش کشتی‌گیر این کشور برای کسب سهمیه است. 

۹۹۸۹