تمجید ویژه ستاره منچسترسیتی از هم‌پست خود در رئال مادرید

تمجید ویژه ستاره منچسترسیتی از هم‌پست خود در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی از این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم می تواند راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، کایل واکر، مدافع راست انگلیسی منچستر سیتی که فصل گذشته در بازی برگشت رئال مادرید - منچسترسیتی عملکرد درخشانی داشت و توانست وینیسیوس جونیور را به خوبی مهار کند، از دنی کارواخال که هم‌پست خودش در رئال مادرید است، به طور ویژه ای تعریف و تمجید کرد.

کایل واکر درباره دنی کارواخال گفت:" من فکر می کنم تا زمانی که کارواخال در رئال مادرید حضور دارد نمی توان بازیکن دیگری را به جای او در پست مدافع راست قرار داد چرا که دنی کارواخال یکی از بهترین بازیکنان دنیا در این پست است."

رئال مادرید به دنبال این است که ترنت الکساندر آرنولد را از لیورپول به خدمت بگیرد و او را کم کم جانشین دنی کارواخال کند. در حال حاضر رئال مادرید به جز کارواخال مدافع راست تخصصی دیگری ندارد و لوکاس وازکز به عنوان جایگزین دنی کارواخال توسط کارلو آنچلوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

کارواخال بیش از 400 بازی برای رئال مادرید انجام داده است.

1470