عکس؛ رونالدو در کنار بازیکن منچستریونایتد در راه اسلوونی

عکس؛ رونالدو در کنار بازیکن منچستریونایتد در راه اسلوونی

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب (سه شنبه هفتم فروردین ماه) در یک بازی دوستانه ملی از ساعت 23:15 تیم ملی پرتغال و تیم ملی اسلوونی به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی عملکرد کریستیانو رونالدو و یارانش به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پرتغال امروز به سمت اسلوونی پرواز کرده اند و راهی این کشور شده اند تا بازی دوستانه خود را مقابل این تیم برگزار کنند. در هواپیمای تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو در راه سفر به اسلوونی در کنار دیوگو دالو مدافع کناری منچستر یونایتد نشسته است. دالو این تصویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

نکته ای که در این تصویر وجود دارد مربوط به ساعت کریستیانو رونالدو است. ستاره پرتغالی همان ساعتی را بر مچ دست خود بسته است که جورجینا رودریگز برای تولد 39 سالگی اش به او هدیه داده بود.

کریستیانو رونالدو تاکنون در بازی های ملی برای تیم ملی پرتغال موفق شده است در 205 بازی 128 گل به ثمر برساند. او بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال است و مدت ها است که از علی دایی عبور کرده است. باید دید که رونالدو مقابل اسلوونی موفق می شود گلزنی کند یا خیر.

1470