اختلافی که میان رئال مادرید و بایرن مونیخ بر سر دیویس وجود دارد

اختلافی که میان رئال مادرید و بایرن مونیخ بر سر دیویس وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنانی که رئال مادرید در نظر دارد که در تابستان پیش رو او را به خدمت بگیرد، آلفونسو دیویس مدافع چپ بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی ، آلفونسو دیویس یک بازیکن سرعتی است و در حال حاضر 23 سال سن دارد و بازیکن آینده داری به حساب می آید. رئال مادرید خیلی دوست دارد که این بازیکن را در ترکیب خود داشته باشد. مادریدی ها در پست مدافع چپ ضعف هایی دارند که با آمدن دیویس این ضعف ها می توانند برطرف شوند.

به نقل از فابریزیو رومانو، از آن جایی که آلفونسو دیویس تا تابستان 2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، باواریایی ها به دنبال این هستند که قرارداد او را تمدید کنند. همچنین مدیران بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس گفته اند که اگر نمی خواهد در بایرن مونیخ بماند باید در تابستان به فروش برسد. به این ترتیب دیویس اجازه انتقال آزاد و رایگان را نخواهد داشت.

بایرن مونیخ برای آلفونسو دیویس مبلغ 60 میلیون یورو را تعیین کرده است. این در حالی است که رئال مادرید نمی خواهد دیویس را با چنین رقمی به خدمت بگیرد. در حقیقت رئالی ها با مبلغ کمتری این بازیکن را می خواهند. رئال مادرید مشکلی برای به توافق رسیدن با آلفونسو دیویس نخواهد داشت اما با باشگاه بایرن مونیخ بر سر مبلغ انتقال آلفونسو دیویس اختلاف نظر هایی وجود دارد.

1470