وضعیت ملی‌پوشان در ترکمنستان

وضعیت ملی‌پوشان در ترکمنستان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال روز گذشته برای برگزاری دیدار برگشت با ترکمنستان عازم عشق آباد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته برای دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد.

ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه  اعضای تیم قرار گرفت

یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی 5 بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت.

تیم ملی در هتل 5 ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذاها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار 2 تیم در آن برگزار می‌شود، حدود 15 دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد.

سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی فردا را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز روز گذشته با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح امروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت 17:30 نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که چمن مصنوعی دارد برگزار می‌کنند.

دیدار 2 تیم از ساعت 18:30 فردا انجام خواهد شد.

1999