عکس؛ نگرانی کایل واکر از مصدومیت و امید او به بازگشت

عکس؛ نگرانی کایل واکر از مصدومیت و امید او به بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر اعتراف کرد که مصدومیت در نیمه اول دیدار انگلیس مقابل برزیل "ناامیدکننده" بود و امیدوار است که او به زودی به آمادگی کامل بازگردد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره منچسترسیتی در 20 دقیقه ابتدایی بازی مقابل برزیل که در نهایت با نتیجه 1-0 به نفع برزیلی‌ها به اتمام رسید، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن 33 ساله که کاپیتان سه شیرها در ومبلی بود، در اینستاگرام خود گفت که کاپیتان تیم انگلیس بودن برای او یک "افتخار" است و امیدوار است که مصدومیت جدی نداشته باشد.

مدافع سیتیزن‌ها و انگلیس در اینستاگرام خود نوشت: "در بازی دیشب (شنبه) مصدوم شدم، به خصوص زمانی که کاپیتان تیم بودم، واقعاً افتخار بزرگی است. امیدوارم هیچ چیز خیلی جدی نباشد و من هر چه زودتر برگردم."

مصدومیت کایل واکر احتمالا او را از بازی دوستانه انگلیس برابر بلژیک در روز سه‌شنبه محروم می‌کند، اما باید دید که آیا این مدافع کهنه‌کار برای بازی حساس منچسترسیتی برابر رقیب قدرتمند خود در کورس قهرمانی لیگ جزیره، یعنی آرسنال در روز یکشنبه، 31 مارس آماده خواهد بود یا خیر. اگر بازیکن سابق تاتنهام برای مدتی خانه نشین شود، قطعا ضربه بزرگی به پیکره منچسترسیتی و پپ گواردیولا وارد خواهد شد.

پس از جدال سنگین و حساس آرسنال در اتحاد در آخر هفته آینده، سیتیزن‌ها میزبان استون ویلا، تیم رده چهارمی لیگ برتر  هستند. اما دیدارهای حساس شاگردان گواردیولا به اینجا ختم نمی‌شود و آنها باید در اولین بازی دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو با رئال مادرید دیدار کنند.

1369