نظر جالب ارلینگ هالند درباره فناوری خط دروازه

نظر جالب ارلینگ هالند درباره فناوری خط دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند می‌گوید از فناوری خط دروازه باید در کل زمین استفاده شود و نظرش را درباره آنچه که در فوتبال مدرن "آزار می دهد" عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم منچسترسیتی از مقامات فوتبال خواسته است که از فناوری خط دروازه در کل زمین بازی، از جمله پرتاب‌ها، استفاده کنند، زیرا او معتقد است تیم‌ها با استفاده از تاکتیک‌های پنهانی و با سوء استفاده از این فناوری، منفعت می‌برند. 

او در مصاحبه با پادکست رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: "اولین مورد این است که فناوری خط دروازه را در سراسر زمین معرفی کنیم تا همیشه متوجه شوید که توپ از بازی خارج می شود یا خیر. اما چیزی که من را آزار می دهد پرتاب‌های توپ است. اگر به این طرف یا آن طرف پرتاب کنی، مهم نیست. فقط مطمئن شو که دو دستت روی توپ است. من حتی قوانین را نمی‌دانم و اگر قرار باشد پرتاب کنم، این کار را انجام خواهم داد. احتمالاً این کار را اشتباه انجام می‌دهید، اما مهم نیست که توپ را مستقیم به پایین پرتاب کنید، مستقیم به بالا یا هر سمت دیگری. من آن را تغییر می‌دهم و شما نمی توانید آن نقطه از زمین که توپ از آنجا خارج شده است را بدزدید، باید حدی برای مسافتی که مجاز هستید طی کنید و محدودیتی برای مدت زمانی که می توانید طی کنید وجود داشته باشد. فکر می کنم در آینده این اتفاق هم در تکنولوژی بیفتد."

ارلینگ هالند، مهاجم نروژی باشگاه منچسرسیتی روز سه‌شنبه برای تیم ملی کشورش در بازی دوستانه مقابل اسلواکی حضور خواهد داشت و سپس برای دیدار بزرگ سیتیزن‌ها در مصاف با توپچی‌های لندن، رقیب آنها در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در روز یکشنبه، 31 مارس، باز خواهد گشت.

1369