عکس؛ کاپیتان رونالدو به جمع یاران پیوست

عکس؛ کاپیتان رونالدو به جمع یاران پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تیم ملی پرتغال بازگشته و قبل از بازی با اسلوونی، تصویری از عضلات پای فوق‌العاده خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، استوری را با مونتاژی از تصاویر تمرینی در اینستاگرام آپلود کرد و تأیید کرد که با وجود از دست دادن پیروزی 5-2 مقابل سوئد به ترکیب تیم بازگشته است. روبرتو مارتینز به ستاره النصر فرصت اضافه‌ای برای استراحت داد تا پس از تلاش‌هایش در لیگ برتر عربستان ریکاوری خوبی را داشته باشد.

در غیاب رونالدو، بروما به اولین بازیکنی تبدیل شد که از سال 2007 به جای ستاره النصر، پیراهن شماره 7 پرتغال را بر تن کرد و در پیروزی پرشور مقابل سوئد گلزنی کرد. باید دید حالا با بازگشت رونالدو، بروما مقابل اسلوونی در ترکیب تیم ملی پرتغال قرار خواهد گرفت یا خیر.

رونالدوی 39 ساله، رکورد قابل توجهی در سطح بین المللی دارد. رونالدو 205 بازی ملی برای کشورش انجام داده و 128 گل نیز به ثمر رسانده است. کریستیانو در آستانه دیدار با اسلوونی به تمرینات خود ادامه خواهد داد. او همچنین امیدوار است که در مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال که به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد شرکت کند. پرتغال با جمهوری چک، ترکیه و یک برنده پلی آف در مرحله گروهی روبرو خواهد شد.

1369