برد راحت آرژانتین و پرتغال بدون مسی و رونالدو

برد راحت آرژانتین و پرتغال بدون مسی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین و تیم ملی پرتغال، در این فیفادی اولین بازی های دوستانه خود را برگزار کردند و در این بازی ها هم به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی ال سالوادور رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. لیونل مسی در این بازی غایب بود. فوق ستاره آرژانتینی در حال حاضر مصدوم است و در اینتر میامی هم تاتا مارتینو به او استراحت داده است تا اوضاعش بهتر شود. آرژانتینی ها بدون مسی بازی خود را بردند.

تیم ملی پرتغال هم بدون حضور کریستیانو رونالدو به مصاف تیم ملی سوئد رفت و موفق شد با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد. در این بازی جفری بروما پیراهن شماره هفت تیم ملی پرتغال را پوشیده بود. البته رونالدو برای بازی بعدی پرتغال که مقابل اسلوونی است، حضور خواهد داشت.

نکته ای که وجود دارد این است که کم کم باید آماده این قضیه شویم که رونالدو و مسی از فوتبال ملی خداحافظی کنند. تیم ملی آرژانتین و تیم ملی پرتغال بدون حضور مسی و رونالدو به راه خود ادامه می دهند و در بازی های خود به پیروزی می رسند. رونالدو اکنون 39 سال سن دارد و مسی 36 ساله است و یورو 2024 و کوپا آمه ریکا که در تابستان بعدی برگزار می شود ممکن است آخرین تورنمنت ملی آن ها باشد.

1471