پیشنهاد 100 میلیون یورویی باشگاه‌های عربستانی برای ستاره برزیلی بارسلونا

پیشنهاد 100 میلیون یورویی باشگاه‌های عربستانی برای ستاره برزیلی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا با پیشنهادی جدی از لیگ عربستان مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که به خاطر مشکلات مالی، آماده است تا یک یا چند بازیکنش را به فروش برساند. آن‌ها درها را برای خروج چند بازیکن باز گذاشته‌اند که یکی از آن بازیکنان، رافینیا است. بارسلونا ممکن است یک پیشنهاد بزرگ برای این بازیکن دریافت کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که یک باشگاه عربستانی حاضر است برای به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی تا 100 میلیون یورو هزینه کند.

این ملی‌پوش برزیلی به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه کاتالونیایی برای کسب درآمد در تابستان امسال معرفی شده است. او در تابستان 2022 از لیدزیونایتد به بارسلونا پیوست.

این بازیکن 27 ساله یک بازیکن کلیدی برای بارسلونا به شمار می‌رود، اما بارسلونا به پول نیاز دارد تا حساب‌های مالی خود را متعادل سازد. در صورتی که چنین پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای ارائه شود، بعید است مدیران باشگاه با آن مخالفت کنند.

به گزارش خبرگزاری اسپانیایی اسپورت، رافینیا در کنار گزینه بازگشت به لیگ برتر انگلیس، از لیگ حرفه‌ای عربستان هم پیشنهادهایی دریافت کرده است.

باشگاه‌های عربستانی در تابستان فصل گذشته، ستاره‌های زیادی را از فوتبال اروپا به خدمت گرفتند. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که این تیم‌ها قصد دارند چند ستاره بزرگ و سرشناس دیگر را از تیم‌هایی اروپایی جذب کنند. خرید رافینیا از بارسلونا به مبلغ 100 میلیون یورو، یکی از اهداف اصلی باشگاه‌های عربستانی است.

گفته شده که اگر بارسلونا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا نتایج قابل قبولی به دست بیاورد و به مراحل بعدی صعود کند، دیگر نیازی به فروش بازیکنان خود نخواهد داشت.

1428