ادعای رویانیان درباره نکونام: مشکلی با پرسپولیسی شدن نداشت اما به استقلال رفت

ادعای رویانیان درباره نکونام: مشکلی با پرسپولیسی شدن نداشت اما به استقلال رفت

پایگاه خبری فوتبالی- روایت جدیدی درباره منتفی شدن حضور جواد نکونام در پرسپولیس، در بازگشت او به فوتبال ایران منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، تقریبا همه این موضوع را می‌دانند که جواد نکونام بعد از جدایی از اوساسونا و بازگشت به ایران، به جز استقلال، از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت.

سرمربی استقلال حدود یکسال قبل درباره این موضوع گفته بود:" آقای رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس بودند که از طریق یکی دو تا از بازیکنان پیشنهاد دادند اما پدرم همیشه می‌گفت ما دوست داریم تو در استقلال بازی کنی."

در شرایطی که به نظر می‌رسد به جز گرایش خانواده نکونام به استقلال، علاقه بازیکن سابق تیم ملی به استقلال هم باعث آبی‌پوش شدن او شده بود، مدیرعامل اسبق پرسپولیس، روایت متفاوتی از این ماجرا دارد.

محمد رویانیان در بخشی از گفت و گویش با خبرآنلاین، مدعی شده که نکونام مشکلی با پرسپولیسی شدن نداشته بود:" .با جواد تلفنی صحبت کردیم.گفتیم آقا جواد بیا پرسپولیس خیالت را راحت کن و خودش هم موافق بود."

این وسط معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که نکونام را از پرسپولیس، به سمت استقلال برد. ادامه صحبتهای رویانیان را بخوانید:" دیگر نمی‌دانیم چه شد. ۲۴ ساعت نگذشت دیدیم که کلا ار دسترس خارج شد و فتح‌الله‌زاده او را برد!"

نکته مهم صحبتهای رویانیان، جایی است که او مدعی شده رقم مدنظر نکونام برای پیوستن به پرسپولیس، حدود یک میلیون دلار بود و توافق پرسپولیس با او، به مبلغ قرارداد هم رسیده بود اما ناگهان این بازیکن، راهی استقلال شد.

1984